Gyurcsány bájitala 84 milliárdért

A hatalomba örökszerelmes Fletó itala

Összesen 84 milliárd forintot költött a szocialista vezetés reklámra 2006-tól a kormányváltásig – írta a minap a Magyar Idők. Nem az a baj, hogy a Gyurcsány–Bajnai-kormányok sokat költöttek, sokkal inkább az, milyen tartalom állt a háttérben. Álom és valóság – jellemezhetnénk a tartalmak és a való élet viszonyát a publikációkban. Elandalítani a választópolgárokat, fölrepíteni az álomvilágba, hogy még véletlenül se érezhesse, hogy egyébként ébren a kezük a bilibe lóg.

Például 2008. augusztus 27-én Gyurcsány Ferenc fizetett hirdetésként jelentette meg a Népszabadságban a Megegyezés című bájitalát. Íme, a tematika gyurcsányi meghatározása: „Az alábbi írás javaslat Magyarországnak arra, hogy merre menjen a következő években. Cselekvést szolgáló terv, de több annál. Azt is bemutatom, milyen gondolkodás, értékválasztás húzódik meg az egyes intézkedések mögött.”

Most pedig pillantsunk rá az „értékválasztás” egy kis darabkájára. „Akkor most túl vagyunk a nehezén? Ami a korábbi, rövid távú kihívásokat, kockázatokat jelenti, azt mondhatjuk, hogy igen. Hiszen nincs szükség további fájdalmas költségvetési kiigazításra, mi több, a nagy állami rendszerek átalakítása, a szerkezeti reformok sorában sem várnak ránk mély konfliktusok sokaságát előidéző döntések. A régi viszonyok lebontása helyett egyre inkább az építkezésen van, lesz a hangsúly.”

És nem szakadt le az ég, nem nyílt meg a föld. A papír kibírta, ahogy mindent kibír, a választónak pedig tovább lehetett sózni az agyát. Pedig nem volt olyan régen Őszöd, amikor „hazudtunk reggel, délben, meg este!” Aztán tronfolt Lendvai Nem-lesz-gázáremelés Ildikó. A választóit lenéző, hatalomba örökszerelmes Fletó pedig úgy folytatta hazugságait, hogy közben beadta az érzéstelenítő injekciót: „Nem kell félni, nem fog fájni!” ­– mondta, s az Országos Érdekegyeztető Tanács ülésén majd két órán keresztül ismertette a tervezett megszorító intézkedéseket.

Sok a 84 milliárd forint szocialista reklámra? A hazugra egy forint is nagyon sok. Gyurcsányék propagandapénze a szakadék szélére vitte a reklámmal, fizetett propagandával elkábított magyarokat.

A Fidesz több milliárd forinttal olcsóbban zárta a 2010-2014 közötti kormányzati ciklust. A választópolgárok tisztánlátását elősegítő felvilágosító munka azonban minden ésszerűen elköltött pénzt megér. Mint a küszöbön álló népszavazásé. Elvégre itt Magyarország sorsa a tét. Az, hogy megmarad-e az ezer éves keresztény kultúra a Kárpát-medencében vagy a muszlimok rabszolgái leszünk saját határainkon belül?

http://leander.blogstar.hu/./pages/leander/contents/blog/28952/pics/lead_800x600.jpg
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?