Két hazudós – ATV, HírTv – beszélget

Viccek szoktak a címben jelzett módon kezdődni, de biztosíthatom a Kedves Olvasót, hogy az alábbi történetek egyike sem tartozik ebbe a népszórakoztató kategóriába. Mégis röhejesek!

Azt írja az mno.hu, hogy „bombaajánlattal” környékezte meg Simicska Lajos, a HírTv tulajdonosa Rónai Egont, az ATV műsorvezetőjét. Rónai Egon nyilatkozott is, megerősítve, hogy ajánlatot kapott, igaz, a kétmilliós fizetésről szóló híreket nem kommentálta. Hozzátette azt is, hogy „a valóban csábító ajánlat ellenére neki könnyű volt nemet mondania, fel sem merült benne, hogy távoznia kellene”. Az mno.hu ugyanakkor azt írja, hogy a HírTv nem kereste meg ajánlatával, ezért a Magyar Nemzet Rónai Egonhoz fordult, hogy pontosan kivel tárgyalt, kinek az ajánlatát utasította vissza. A műsorvezetővel az alábbi beszélgetést folytatta, mielőtt bontotta volna a vonalat:

„(MN): – Elárulná, kivel tárgyalt a Hír Televíziónál?

(R.E.): – Hadd ne nyilatkozzam most már erről önöknek. Senkinek sem, nem önöknek, egyáltalán senkinek!

(MN): – Nekünk igazán megmondhatja, hiszen közös cégcsoportban vagyunk a Hír Televízióval.

(R.E.): – Hát akkor ezt kérdezze meg ott! Ez a létező legegyszerűbb történet, kérdezze meg ott!

(MN): – Nyilván ön is meg tudja mondani, hogy kivel tárgyalt.

(R.E.): – Én nem szeretnék semmiről semmit többet nyilatkozni.

(MN): – Valójában nem tárgyalt senkivel, igaz?

(R.E.): – De!

(MN): – Kivel?

(R.E.): – Tárgyalni valóban nem tárgyaltam senkivel, mert abban a remek helyzetben vagyok, hogy kapásból tudtam nemet mondani.

(MN): – És kinek mondott nemet?

(R.E.): – Ezt kérdezze meg ott, bent, ez hadd legyen az én ügyem.

(MN): – Most nem mond igazat, uram!

(R.E.): – Jó, hát akkor én nem mondok igazat.

(MN): – Amit mond, amit kitalált, inkább úgy tűnik, hogy ezzel a módszerrel szeretne fizetésemelést elérni az ATV-nél.

(R.E.): – Tudja, hogy miket beszél?

(MN): – Persze. Utánanéztünk a Hír Televíziónál, és egyértelművé vált, hogy ön nem tárgyalt senkivel.

(R.E.): – Nem nyilatkozom önnek!”

Az egyik hazudós produkciója után pillantsanak bele a másik hazudós históriájába.

A Magyar Nemzet krónikája című rovatban olvasható a következő tájékoztatás-részlet. „A lap életében fontos változást 2015 februárja hozott, amikor az újság addigi vezetősége lemondott. Az új helyzetben a Magyar Nemzet konzervatív, nemzeti elkötelezettségét az alapító szándéka szerint megőrizve igyekszik minél pontosabban, független nézőpontból számot adni a mai hazai valóságról, a nemzetközi folyamatokról.” A valóság ezzel szemben az, hogy a Magyar Nemzet, a HírtTv és a Lánchíd Rádió, a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó három médium 2015 óta a konzervatív, nemzeti kormánykoalíció legádázabb ellensége, a Jobbikkal kiegészült balliberális politikai erők elszánt és szívós támogatója. Egyebek mellett ezen irányvonalának megerősítésére szerződtette az ATV emblematikus műsorvezetőjét, Kálmán Olgát. Az alapító szándékának megőrzéséről tehát szó sincs.

Ezek a médiumok az ellenzéki, Jobbikkal kiegészült balliberális politikai tábor legfontosabb kommunikációs nagyágyúi a jövő évben már nagyon is éles-hangos választási kampányban csúcsra járatva fognak üzemelni.

Most arról szólnak a hírek, hogy a HirTv balról igyekszik előzni az ATV-t. Lehet, hogy a nagy igyekezet arról is szól, hogy melyik médium előzi meg hazudozásban a másikat?

A Kedves Olvasóra bízom annak eldöntését, melyik nagybecsű médiumot tarja a két hazudós közül maga számára hitelesebbnek. Ha egyáltalán ennek a jelzőnek van még relevanciája a HirTv és az ATV esetében.

http://leander.blogstar.hu/./pages/leander/contents/blog/32724/pics/lead_800x600.jpeg
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?